Eskorta motocyklowa na ślub, czyli jak stworzyć efektowny orszak weselny
organizowanie
eskorty motocyklowej w dniu ślubu to oryginalny, przyciągający uwagę i
efektowny pomysł. Im większa obstawa motocyklistów, tym większe wrażenie gości
weselnych i osób postronnych i niestety tym większa konieczność zadbania o
szczegóły.
Jeśli
obstawa motocyklowa to marzenie Państwa Młodych, warto przed jej
zorganizowaniem, określić szczegóły – rozplanować całą trasę i charakter
przejazdu weselnego orszaku.
Eskorta motocyklowa musi mieć lidera
Warto
ustalić jedną osobę prowadzącą, tzw. lidera, który będzie prowadził cały konwój
ślubny do celu wedle ustalonych wcześniej punktów przejazdowych. Wyznaczona osoba będzie
jednocześnie odpowiadała za szyk motorów wokół samochodu Pary Młodej. Funkcja
lidera jest niezwykle istotna. Pozwoli sprawnie, bez zamieszania poprowadzić orszak
weselny do miejsca docelowego.
Najważniejsza jest dobra organizacja
Pamiętajcie,
że usługa obstawy motocyklowej wokół auta ślubnego to bardzo ciekawa atrakcja,
która podwyższa efektowność przejazdu Pary Młodej z kościoła do sali weselnej. Niestety,
niewłaściwie prowadzona eskorta motocyklowa może wywołać chaos. Wtedy
osiągniemy efekt wprost odwrotny do zamierzonego. Dlatego warto zadbać o to,
aby poszczególni motocykliści z eskorty motocyklowej mieli wyznaczone funkcje.
Należy wybrać, tzw.:
- Prowadzącego – będzie jechał na przodzie orszaku weselnego,
- Bocznego – pojedzie zewnętrzną częścią orszaku,
- Zamykającego – zamknie orszak weselny,
- Blokującego lub dwóch Blokujących motocyklistów – mają bardzo ważną funkcję. Zapewnią płynność przejazdu całego konwoju ślubnego wraz z gośćmi ślubnymi. Blokują – oczywiście, na ile to możliwe – ważniejsze skrzyżowania, aby wszyscy uczestnicy uroczystości sprawnie i bezproblemowo dotarli do celu. Po tym wszystkim ponownie wracają na pozycję eskorty. Dzięki nim nie powinno dojść do „rozdzielenia” orszaku ślubnego.
Ważne jest,
aby każdy z motocyklistów wiedział, gdzie w danym momencie powinien się
znaleźć.
Wielkość eskorty motocyklowej
Pamiętajcie,
że przy podejmowaniu decyzji o organizowaniu eskorty motocyklowej warto ustalić
właściwą ilość maszyn – przynajmniej sześć motocykli jest koniecznych;
dziesięć maszyn zapewni już naprawdę efektowny przejazd.
Motocyklistów nie może być zbyt mało w orszaku weselnym – gdyż przejazd wtedy nie robi wrażenia oraz nie spełnia podstawowych założeń eskorty motocyklowej. Z kolei zbyt duża ilość maszyn wprowadza zbytni chaos na miejscu uroczystości i niestety może odciągnąć uwagę od Młodej Pary.
Motocyklistów nie może być zbyt mało w orszaku weselnym – gdyż przejazd wtedy nie robi wrażenia oraz nie spełnia podstawowych założeń eskorty motocyklowej. Z kolei zbyt duża ilość maszyn wprowadza zbytni chaos na miejscu uroczystości i niestety może odciągnąć uwagę od Młodej Pary.
Komentarze
Prześlij komentarz